[ K A R R I E R ]

ASSZISZTENS CSAPATTÁRSAT KERESÜNK
(4 órás állás, 100% home office)

Leszel több száz amatőr fotós támogatója?

Ezen az oldalon megtalálod a pozíció részletes leírását és azt, hogy miért érdemes csatlakoznod hozzánk!

Összefoglaló:

Az oldalon először leírtam (Lajos – rólam lentebb olvashatsz), hogy milyen embert keresek a pozícióra (szakmailag + emberileg)
Aztán összefoglalom, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban, hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk.
Lejjebb írok arról, hogy mit nyújtunk cserébe.
Egy keveset olvashatsz rólam is, hogy miért lesz jó velem, velünk dolgozni.

Végül jelentkezni tudsz majd a pozícióra (hajrá!)

munkatárs tlf csoportkép

FELADAT: ügyfélszolgálat, adminisztráció, klub anyagainak előkészítése,
programok szervezése, levelek időzítése, social media kapcsolattartás

AZ ALÁBBI TERÜLETEKEN SZÁMÍTUNK RÁD

  • Rád bízzuk a bejövő e-mailek megválaszolását (ezek 95%-ban linkekkel, weboldalelérésekkel, fizetésekkel kapcsolatosak).

  • Te fogod kezelni és ellenőrizni a tagságokat, fiókokat, fizetéseket.

  • E-mailben és a Facebook-csoportban kapcsolatot tartasz majd a Te is lehetsz fotós! Klub tagjaival.

  • Az egyik legfontosabb feladatod lesz a Klub tartalmainak előkészítése és időzítése (galéria- és képszerkesztés, bejegyzések Facebookon és a weboldalon, videóvágás, e-mailek)

  • Te foglalkozol majd a tanfolyamok, táborok és más személyes és online programok szervezésével – az aktív személyes részvételedre is számítunk ezeken.

home office

A feladatok igencsak változatosak lesznek és folyamatosan adom át őket (Lajos), tehát nem azt várom el, hogy már az első napon mindent önállóan meg tudj oldani.

Kezdetben velem együttműködve fogod csinálni a feladatokat és azon fogunk dolgozni, hogy később egyedül is meg tudj oldani mindent.

A LEGESÉLYESEBB JELENTKEZŐK KÖZÖTT VAGY, HA…

Szeretsz másoknak segíteni

A klubtagok maximális bizalommal fognak hozzád fordulni és te élvezed, hogy segíthetsz nekik megoldani a problémáikat.

munkatárs ikon 4

Átlátod a rendszereket

Nálunk minden automatizált, jó, ha otthon érzed magad az ilyen rendszerekben.

munkatárs ikon 3

Nem ijedsz meg a technikától

Képes vagy virtuális környezetben folyamatleírások alapján különféle ijesztő nevű alkalmazásokkal dolgozni.

munkatárs ikon 2

Precíz vagy

Élvezed a monoton feladatokat is és kétszer is ellenőrzöd, amit megcsináltál.

munkatárs ikon 5

Jó vagy szervezésben

Az önálló munka miatt fontos, hogy jól szervezd a napjaidat és magas szinten szervezd a programjainkat.

munkatárs ikon 5

Képes vagy önállóan dolgozni

Sok szabad teret kapsz, az eredményeidért te leszel felelős. Fontos, hogy a feladatok megoldásában proaktív legyél.

SZAKMAILAG EZT KÉRJÜK TŐLED

  • Szeresd az adminisztratív teendőket.

  • Legyél empatikus, kommunikálj jól szóban és írásban is, mondjuk, főleg írásban lesz rá szükséged.

  • Kezeld gyorsan és ügyesen a számítógépet, fontos, hogy könnyen tanulj meg új eszközöket és alkalmazásokat használni.

  • Előny, ha van 1-2 év tapasztalatod ügyfélszolgálati, adminisztratív munkakörben, legjobb, ha online környezetben.

  • Nem feltétel, de előny, ha jól ismered az általunk használt szoftvereket (WordPress, Sales Autopilot, Membermouse, WP Courseware, Dropbox, Photoshop, Keynote, Excel). Ha most még nem ismered, nem baj, majd megtanulod.

NEM BIZTOS, HOGY NEKED VALÓ EZ A MUNKA, HA…

home office no

  • Frusztrál, ha minden nap akár naponta többször ugyanazok a feladatok, kérdések, megoldandó feladatok várnak rád.

  • Nem élvezed a rendrakást, a folyamatok kialakítását, mások emlékeztetését határidőkre.

  • Nem tudod magadat motiválni a munkára. (Keveset fogunk beszélni egymással, magadnak szükséges beosztani az idődet és felelni a határidőkért.)

  • „Jaj, már megint” nyögéssel indítod a napjaidat. (Bocs, de mi egy jókedvű, pozitív csapatot építünk.)

Miből áll majd egy munkaheted?

30%

Klub tartalmainak előkészítése

Az időd kb. 30%-ában a Klub anyagait fogod összeállítani és időzíteni a WordPressben, képeket szerkesztesz, Facebook-posztokat és e-maileket írsz és időzítesz, akár még videót is vágsz majd.

20%

Ügyfélszolgálat

Az időd kb. 20%-ában e-mailben és a Facebook-csoportban a velünk napi szinten kapcsolatban lévő ügyfeleknek nyújtasz segítséget a felmerülő kérdéseik és problémáik megoldásában.

15%

RENDRAKÁS, ADMINISZTRÁCIÓ

Az időd kb. 15%-ában a klubtagok fiókjait, fizetéseit, hozzáféréseit és az e-mail adatbázisunkat fogod karbantartani.

15%

MEETINGEK, DOKUMENTÁCIÓ

Az időd kb. 15%-ában a feladataid dokumentálását kérjük tőled. Sok folyamatleírásunk van már, ami mindenkinek segít abban, hogy gyorsabban, hatékonyabban és hibamentesebben működhessünk. Ezek készítését és folyamatos aktualizálását együtt csináljuk és tőled is kérjük majd.

10%

PROGRAMSZERVEZÉS

Az időd kb. 10%-ában a személyes programjaink szervezését fogod intézni. Egy évben 2-3 külföldi fotós túrát, több tanfolyamot, tábort tartunk és 2-3 fél napos klubtalálkozót tervezünk.

10%

ÖNFEJLESZTÉS

Fontosnak tartjuk, hogy folyamatosan fejlődjünk, így az időd maradék 10%-a tanulással és önfejlesztéssel, új lehetőségek felfedezésével telik majd.

szilvi

Szeretsz fotózni?

Ha a csapatunk tagja leszel, hozzáférést kapsz minden tananyagunkhoz, ott lehetsz minden tréningünkön, így lesz a munkából szórakozás 😉

Az első időszakban, amíg megismerkedsz a rendszereinkkel, a munkamódszereinkkel, a feladatokkal, heti 2-3 napot együtt fogunk dolgozni. Az első néhány nap biztosan személyes találkozó lesz, hogy mindent beállítsunk, átnézzünk, aztán a közös munka is mehet online.

Az irodánk Budapesten a BAH csomópont közelében található.

Ahogy egyre önállóbbá válsz, egyre inkább te fogod beosztani a munkaidődet.

MIT NYÚJTUNK HA CSATLAKOZOL A CSAPATUNKHOZ?

  • Stresszmentes munkakörnyezetet jófej kollégákkal és ügyfelekkel.

  • Home Office minden nap – nem kell az utazással bajlódnod, kényelmesen, az otthonod kényelméből tudsz dolgozni.

  • Bejelentett alkalmazotti jogviszonyt. Munkaszerződést fogunk kötni, a béredet havonta a bankszámládra fogom utalni.

  • Rugalmas munkaidőt – ha te hajnalban szeretsz dolgozni, vagy éjjeli bagoly vagy, hát dolgozz akkor, nem lesz beszabályozott munkarended, a legfontosabb, hogy a feladatok készen legyenek. Hogy mikor dolgozod le a heti 20 órát, az a te dolgod, de kérlek, akkor jelentkezz, ha napi 1-2 órát biztosan tudsz a feladatokkal foglalkozni.

    Az első néhány héten biztosan együtt fogunk dolgozni, de ahogy önállósodsz, egyre inkább te fogod beosztani az idődet.

  • Hozzáférést a Te is lehetsz fotós! Klub anyagaihoz és programjainkhoz. Szóval, ha szeretsz fotózni, itt még tanulhatsz is 😉

home office 2

Ideálisan neked való ez a munka, ha a kisgyermekeddel vagy otthon, hiszen nincs olyan feladat, amit egy bizonyos időpontban kellene megcsinálnod, csupán határidők vannak, a munkaidődet magadnak osztod be. Annyi kérésünk van csupán, hogy a közös meetingeken ott legyél.

Azt vedd figyelembe, hogy az első néhány héten biztosan kell majd személyesen is találkoznunk.

Kivel fogsz együtt dolgozni?

Lipcsei Lajos vagyok, a Te is lehetsz fotós! Online Fotós Közösség és Klub alapítója.

Nem hiszek a poroszos nevelésben. Vagyis biztosan van, akinek az a jó, de én úgy gondolom, hogy az én vagyok a tanár, megmondom a tutit, majd számon is kérem, hogy pontosan megjegyezted-e, hogy én mit gondolok… Húú, hát az nem az én stílusom.

Küldetésemnek tekintem, hogy azt a rengeteg tudást, amit a mestereimtől kaptam, olyan jól érthető példákon keresztül mutassam meg, hogy azt akár egy kicsi gyerek is élvezze, megértse. Hogy ne csak a fotózás, a tanulás is élmény legyen!

A Te is lehetsz fotós! egy közösség és egy fotóiskola, ami 2,5 évvel ezelőtt indult és mára olyan nagyra nőtt, hogy a napi operatív munka elviszi az időt a fejlődéstől, fejlesztéstől, emiatt kezdek el felépíteni egy csapatot, melynek első tagja lehetsz te.

A legnagyobb kihívást a Klub működtetése jelenti, aminek jelenleg 280 tagja van. Heti rendszerességgel vannak feladatok, amelyet a klubtagok megfotóznak, egy zárt Facebook-csoportban egymásnak megmutatják, majd a következő héten az elkészült képekről egy élő adásban beszélgetünk. A Klubnak van egy nagy tudástára és most kezdtünk el egy tematikus tanfolyamsorozatot összeállítani.

Én

Ezen kívül minden évben 3-4 online tanfolyamot is elindítunk, szervezünk külföldi fotóstúrákat, magyarországi workshopokat és hamarosan előrukkolunk dobozos termékekkel is (videós tanfolyamok).

Idén hatodik alkalommal szerveztük meg Magyarország legnagyobb fotós rendezvényét, ahol 8 napon keresztül 2500-an fotóztak együtt.

Szeretnénk egy baráti hangulatú néhány fős céggé fejlődni, ahol mindenki azért dolgozik, hogy azoknak segítsünk, akik szeretnének szebb és jobb képeket készíteni, de nem tudnak, vagy nem akarnak beülni egy iskolapadba.

Az ember a legfontosabb

Nálunk fontos leszel, azt akarjuk, hogy jól érzed magad közöttünk és a munkádban. Érdemi hatással lesz a munkád a Te is lehetsz fotós! közösségre és a vállalkozásra, amiért hálásak leszünk neked.

0
klubtag
0+
kép elemzése évente
évi min. 0
tanfolyam
0+
elégedett hallgató

A jelentkezéseket május 8-án 10 óráig várom.

Készen állsz, hogy csatlakozz?
Akkor így tudsz jelentkezni:

1. Töltsd ki a jelentkezési űrlapot!
Ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzodat és a motivációs leveledet, amelyeket PDF formában várunk. A fájl neve a teljes neved legyen és utána így folytatódjon: _önéletrajz.pdf, illetve _motivációslevél.pdf

2. Válaszolj a kérdésekre!
A következő oldalon találni fogsz néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. Kérlek adj ezekre választ, kb. 10 percet vesz igénybe.

3. Csináld meg a próbafeladatokat!
A harmadik oldalon lehetőséged lesz dönteni arról, hogy elvállalod-e a pozícióhoz kiválasztott próbafeladatot – ha ezt vállalod, a feladatok megoldása max. 1 órát vesz majd igénybe.

A kérdésekre és próbafeladatokra a jelentkezésedet követő nap éjfélig lesz időd válaszolni.

4. Kiértékelés
A mi feladatunk, hogy néhány nap alatt kiértékeljük a jelentkezésedet. Mindenképp visszajelzünk neked e-mailben.

5. Telefonos interjú
Ha továbbjutottál, a következő lépés egy 15 perces telefonos interjú lesz.

6. Személyes beszélgetés
Végül pedig a szerencsés jelentkezővel lesz egy személyes beszélgetés is, hogy megismerhessük egymást, ezután fogunk dönteni, hogy ki lesz a csapatunk tagja.

Jelentkezési lap